اهنگ یه دوسی داشتم
یکی از اهنگ های غمگین از فریبرز نامداری که طرفداران زیادی دارد ، این اهنک با ارگ اندروید ۲۰۲۰ نواخته شده وامیدوارم که خوشتون بیهد و مورد توجه شما دوستان قرار بگیرد
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود/عضویت
اهنگ یه دوسی داشتم
یکی از اهنگ های غمگین از فریبرز نامداری که طرفداران زیادی دارد ، این اهنک با ارگ اندروید ۲۰۲۰ نواخته شده وامیدوارم که خوشتون بیهد و مورد توجه شما دوستان قرار بگیرد